Комикс.com.ua - всё о комиксах Новости сайта Комикс.com.ua Комикс-сериалы на сайте Комикс.com.ua Статьи о комиксах на сайте Комикс.com.ua Уроки рисования комиксов на сайте Комикс.com.ua Форум о комиксах на сайте Комикс.com.ua   Новости
Сериалы
Статьи
Уроки

Форуми на КОМІКС.com.ua

Обговорення мальованих історій
 
* Допомога    * Пошук

Сьогодні: Суб червня 01, 2024 22:14

Часовий пояс UTC+02:00




Створити нову тему  Відповісти  [ 21 повідомлення ]  На сторінку 1 2 Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 10:18 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
Как грицца - памагите хто чем может! В нашем журнале буит статья про комиксистов и комиксы... Вот 14 вопросов, на которые надо ответить. Мы с Костиком шо смогли - ответили, но этого мало... Плиииизззз... Оч-чень надо! :cry:
1. Де можна навчитися майстерності малювати комікси? Чи можна це опанувати самому?

2. Які якості потрібно виховувати в собі, щоби стати відомим художником-коміксистом?

3. Кажуть, що бути талановитим художником, не означає – бути хорошим коміксмейкером? Можете прокоментувати?

4. Здебільшого Ви малюєте для себе чи на заказ за поданим Вам сюжетом?

5. Що найголовніше при малюванні коміксу чи якоїсь ілюстрації?

6. Нині все частіше й частіше зустрічається трьохвимірна графіка. В чому полягає її специфіка? Чи не витіснить цей стиль малюнку всі ті стилі, якими користувалися раніше?

7. Чи далеко від комікса до мультика? (Чим відрізняється комікс від мультика?) (Чи далеко від малюнка до комікса?)

8. Що Вам подобається малювати найбільше?

9. Які є стилі чи види малюнків?

10. Які є техніки малювання? Що використовується? Які програми?

11. Як з’являються герої Ваших робіт?

12. Чи є якийсь секрет успіху графіки, малюнка, комікса тощо?

13. Скільки часу витрачається на роботу над коміксом, малюнком?

14. Що порадите тим, хто лише хоче стати на професійну стежку художника-коміксиста? (Професійні поради)

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 10:59 
Офлайн
Рисующий Истории
Аватар користувача

З нами з: Чет січня 27, 2005 14:45
Повідомлень: 2245
Звідки: Москва, Россия
Це тільки для українських авторів?

_________________
"Кто людям помогает, тот тратит время зря!" (с) ст. Шапокляк


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 11:07 
Офлайн
Гуру
Аватар користувача

З нами з: Нед вересня 04, 2005 16:53
Повідомлень: 2627
Звідки: г. Киев. Украина
Да я бы и сам хотел иметь ответы на эти вопросы :)
Могу лишь высказать своё мнение по пункту 12. Чтобы комикс был популярен (по настоящему!) в нём обязательно должны быть симпатичные и интересные персонажи. Не важно положительные или отрицательные. Осмелюсь дыже предположить, что хорощие персонажи важнее сюжета/идеи/графики. Через сопереживание персонажу читатель приобщается к миру, сюжету. Если читателю безразличен персонаж комикса, то ему трижды безразличны приключения персонажа.
Одним словом, удайчные персонажи не достаточное условие популярности комикса, но совершенно необходимое!


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 11:14 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
2Александр Ремизов: нет конечно! Просто сам журнал на украинском. Насколько я понимаю - авторы ответов будут напечатаны... :P
2KickBack: пасиба! Ты первый... Уже записываем... :D

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!


Догори
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 12:21 
Офлайн
Рисующий Истории
Аватар користувача

З нами з: Чет січня 27, 2005 14:45
Повідомлень: 2245
Звідки: Москва, Россия
1. Де можна навчитися майстерності малювати комікси? Чи можна це опанувати самому?

Обычно рисованная история складывается из двух составляющих - сценарий и рисунок. Соответственно, желающему научиться делать рисованные истории предстоит освоить основы драматургии и научиться воплощать задуманное в рисунке. Самостоятельно или в учебных заведениях - каждый вибирает сам.

2. Які якості потрібно виховувати в собі, щоби стати відомим художником-коміксистом?

Это уж пусть скажут известные художники-комиксисты. Кто это, кстати?

3. Кажуть, що бути талановитим художником, не означає – бути хорошим коміксмейкером? Можете прокоментувати?

Абсолютно справедливо. См. пункт 1. Художник делает только половину работы. Самую трудоёмкую, но не самую важную.

4. Здебільшого Ви малюєте для себе чи на заказ за поданим Вам сюжетом?

Лично у меня получается так: заказчик определяет тему, а сюжет - это моё дело. Вообще, в вопросе есть подвох: нельзя рисовать комиксы для себя. Иначе кроме как тебе самому они нужны не будут.

5. Що найголовніше при малюванні коміксу чи якоїсь ілюстрації?

Основа рисованной истории - раскадровка. Всё остальное - только украшательства, которые могут улучшить впечатление, но по сути не важны. Тот, кто делает раскадровку - делает рисованную историю. Остальные -- инкер, колорист -- "подмастерья", на историю не влияющие.

6. Нині все частіше й частіше зустрічається трьохвимірна графіка. В чому полягає її специфіка? Чи не витіснить цей стиль малюнку всі ті стилі, якими користувалися раніше?

Трёхмерная графика - это катастрофа. Она может использоваться только как вспомогательное средство для проверки перспективы или как шаблон для прорисовки сложных повторяющихся объектов. Рисованные истории, где трёхмерная графика становится доминирующим изобразительным средством выглядят слишком искусственно. Трёхмерная графика не даёт рисованной истории нового качества. Поэтому переходить на трёхмер бессмысленно и бесполезно. Вот ещё что важно: трёхмерная графика строит идеальную картинку. А художника выделяет собственный стиль, который заключается в нарушении идеального мира. Художников любят за индивидуальные, присущие только им "косяки" в анатомии, цвете, перспективе. Трёхмерная графика выхолощена и одинакова для всех, лишена индивидуальности.

И меня лично уже тошнит от засилья трёхмерных мультов.

7. Чи далеко від комікса до мультика? (Чим відрізняється комікс від мультика?) (Чи далеко від малюнка до комікса?)

Далеко. Разные средства выражения. Это не взаимозаменяемые и несравнимые категории.

8. Що Вам подобається малювати найбільше?

Истории, через которые я могу выразить личное отношение к жизни, к происходящему вокруг меня.

9. Які є стилі чи види малюнків?

Гротеск и реализм. Плюс их сочетания в различных пропорциях. Стиль рисунка определяет история.

10. Які є техніки малювання? Що використовується? Які програми?

Абсолютно любые художественные и не-художественные материалы и инструменты. Лично у меня - карандаш, перо/кисть,тушь. Раньше - акварель, темпера и акрил. Теперь - Corel PainterIX

11. Як з’являються герої Ваших робіт?

Все герои - это какая-то часть меня.

12. Чи є якийсь секрет успіху графіки, малюнка, комікса тощо?

Как в любом жанре искусства самые достойные не всегда самые успешные и самые популярные. Моё мнение -- нужно вкладывать в работу душу. Может, это не принесёт денег и славы, но зато не будет стыдно перед собой и своими потомками. А хотите успеха - рисуйте секс-насилие-рокенролл. Только однажды в жизни всё равно придётся оглянуться назад и что там будет?

13. Скільки часу витрачається на роботу над коміксом, малюнком?

Полоса рисованной истории от одного дня (коммерческие заказы) до недели (когда самому важно сделать действительно значимую вещь) Ускорение работы - это всегда компромисс. Сделка с совестью, потеря качества. Такие вещи приходится делать профессионалу, но это не предмет для гордости.

14. Що порадите тим, хто лише хоче стати на професійну стежку художника-коміксиста? (Професійні поради)

Ответить самому себе на вопрос: зачем я это делаю. Если это единственно возможное средство самовыражения -- тогда этому стоит посвятить жизнь. Если вопрос самовыражения именно в рисованной истории не стоит на повестке дня (нечего сказать людям в этом жанре), то лучше податься в иллюстраторы, дизайнеры и тдтп.
Тому, кому есть что сказать, надо учиться оформлять свои мысли в соответствии с выбранным жанром. Читать книги по драматургии, руководства по классическому рисунку, осваивать художественные и графические программы. Культовым комиксистом можно стать и без этого. Хорошим комиксистом без этого не стать.

_________________
"Кто людям помогает, тот тратит время зря!" (с) ст. Шапокляк


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 13:13 
Офлайн
Гуру
Аватар користувача

З нами з: Пон вересня 05, 2005 21:45
Повідомлень: 563
Звідки: Fastiw Ukraine Earth
хЕХ.. Я не комиксист.. но вообще ответить точно могу только на 1 вопрос (к сожалению, нге для публикации в детском журнале))
8. Люблю рисовать голіх тьотак.
вот..


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 13:25 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
2Александр Ремизов: вввваааахххх!!!!! :shock: Вот это круто! Пааасиииибаааа!!! Дети тебя не забудут!... :D
2Bullet: та лааааднааа... Некоторые и так не могут... :P

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 13:29 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
ЫЫыыыы... Может ещё кто-то картинку на оформление подбросит? А то тибрить как-то некрасиво... Да и без разрешения не стоит... :lol:

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 14:29 
Офлайн
Гуру
Аватар користувача

З нами з: П'ят серпня 20, 2004 14:51
Повідомлень: 2150
Звідки: Chernigov
Надин, позволю себе небольшой совет: Саша очень толково и профессионально ответил на все твои вопросы. В большинстве случаев ответы других художников во многом будут повторяться. Почему бы не переработать данный опрос в интервью. Думаю читателям, а особенно начинающим комиксмейкерам, намного интереснее будет прочесть инВертю с Ремизовым, профессиональным комикмэном, чем банду мысле разных персов.
Вон у Резуса целый "портфель" интересных интервью с интересными людьми может поделится :lol: :wink:

_________________
Иди и смотри!
http://koydan.livejournal.com/


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 14:51 
Офлайн
Гуру
Аватар користувача

З нами з: Вів липня 05, 2005 10:12
Повідомлень: 983
Звідки: Тернополь
1. Колись в К9 писали про курси коміксмейкерів, але набір мав вікове обмеження до 15 чи 18 років. А так навіть і не знаю. Думаю, що усі опановують це мистецтво самотужки, що є досить реальним, потрібно лише багато терпіння і праці. Допомогти в цьому може перегляд робіт інших авторів, відвідування форумів, участь в конкусах та фестивалях.

2. На мою думку головне це самовідданість цій справі, потрібно піти в неї з головою. Терпіння та наполегливість, оскільки не все відразу буде вдаватися, піде багато нервів.

3. Частково це так. Але щоб бути хорошим коміксмейкером, потрібно все-таки бути хорошим художником (знання композиціїї, кольорознавства, перспективи, анатоміїї). Якщо бути хорошим художником, то при докладанні зусиль можна з часом стати хорошим малювальником коміксів.

4. На даний момент лише для себе, хочу більше зрозуміти принципи побудови коміксу.

5. Головне це ідея, а потім композиція. Від хорошої композиціїї багато залежить. Далі, відповідно до задуму, слід вибрати найбільш відповідну стилістику, яка б у повній силі допомогла передати , навіть підсилити ідею.

6. Специфіка 3D полягає вже у самій назві, тут порібно мислити трьохвимірно. Хоча на перший погляд здається, що 2D це лише пласке мислення, та тут художник повинен теж продумувати все у трьохвимірному просторі. Особливо при малюванні коміксів, оскільки ракурси одного і того ж предмета в різних кадрах подаються з різних положень. Щодо того, чи витісне 3D інші стилі, то впевнений що ні. З появою можливості малювати графіку на комп'ютері всі теж прогнозували занепад мистецтва малювання на папері, та це не відбулося. Ручна праця цінувалася і завжди буде цінуватися. Це як книги, існує багато електронної літератури, та людина завжди отримує задоволення від того, що тримає в руках живу книгу.

7. Думаю, так, як від одного малюнка до коміксу.

8. Дуже полюбляю малювати фантастику та фентезі. Особливо зорельоти, роботів, скафандри, драконів, гоблінів, орків, видумувати різноманітних істот. Мрію оформити книгу з хорошим дитячим фентезі.
Є навіть певні ідеї відносно героїв, потрібно лише знайти людину яка б написала текст.

9. В залежності від задуму, слід подумати над найбільш вдалим варіантом виконання завдання. Можна робити графіку пером чи пензлем і тушшю, лінерами, ручками маркерами, роллерами, колір виконувати аквареллю, гуашшю, навіть темперою, кольоровими олівцями, олійними крейдами, фломастерами, можна класти йогоу комп'ютері, а можна вибрати кілька прийомів, головне органічно все це поєднати, щоб ці техніки доповнювали і підкреслювали одна одну.

10. Малюнок більшість коміксмейкерів виконують на папері, а потім роблять колір у комп'ютері. Найкраще для цього підходить Adobe Photoshop. Для зручності, в ідеальному варіанті, слід ще мати графічний планшет, оскільки мишкою навіть професіоналам важко фарбувати. Перед фарбуванням зісканований контурний малюнок можна також векторити в Adobe Streamline, після чого переводити зображення знову у растрове і класти колір.

11. В довгих пошуках. Деколи можна купу аркушів змалювати поки на трапиш на потрібний хід. В випадку розробки персонажу добре експерементувати з розмірами, формою та розмішенням частин тіла (очі маленькі, чи великі, їх форма, знаходяться близько чи далеко і т. д.), наче складати конструктор, кожна інша комбінація буде давати інші результати.

12. Успіх комікса взаємопов'язаний з якістю сюжету та графіки. Прагнучи створити хорошу річ потрібно врахуати на кого буде розрахований комікс - вікова група, врахувати її інтереси. Персонажі тут теж є не найменш важливим елементом. Вони повинні бути характерними, цікавими, такими що запам'ятаються.

13. Все залежить від стильвого вирішення графіки, чи це туш, чи лінер, чи буде колір, буде він робитись фарбами, олівцями, чи в комп'ютері. Від самого рівня графіки, її деталізаціїї. Ну і від захопленості. Якщо людина захоплена своєю працею, то вона не помічає як злітає час. Коли пізно лягає спати, не може заснути від роздумів над роботою, з нетерпінням чекає ранку, щоб знову взятися до роботи.

14. Багато розлядати роботи професіоналів, аналізувати їх, вчитись будувати кадр, сторінку, розуміти колір. Пробувати змальовувати роботи майстрів, для постановки руки. Вчити користуватись комп'ютерними програмами, які будуть допомагати їм в роботі.

_________________
Мій ЖЖ: wowik_botoce.livejournal.com


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 15:21 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
Ааааааа.... нароооод... Вы мне ТАК помогли... аж прослезилась... :cry: (упала на пол кверху брюхом, засучила всеми шестями лапками и застучала по паркету фостиком).... пасиииибаааа.... :lol:

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Сер листопада 30, 2005 20:00 
Офлайн
Митець
Аватар користувача

З нами з: Вів серпня 16, 2005 19:21
Повідомлень: 2092
Bonjour.
Запропоную свою відповідь на 14 питання.
Це не виліковна свербляча, болячка, (французьска) якщо цього немає то й не треба намагатись. Бо буде боліти але інакше. Особливо при наший ситуації в країні з цім ділом. Тобто треба бути трошки навіженним. В мене був товариш так у нього ця хвороба мала такі ознаки, він щось маленькє намалює, і зразу кадр навколо малюнка, а потім зразу і «бабл» і слова вписує, а потім наступний кадр... не зупинити...
Тобто якщо є така навіженність, от тоді можна, і навчатись і підвищувати професійний рівень.


Востаннє редагувалось Вів квітня 03, 2007 10:50 користувачем mister X, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Чет грудня 01, 2005 9:16 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
Сначала всё задумывалось, как просто статья.... Судя по всему - надо пробивать как тему номера... Но тогда надо будет брать интервью у художников... И фотографии - в номер... :P Главное, чтоб начальство одобрило... :(

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!


Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Вів квітня 03, 2007 9:15 
Офлайн
Сушильщица дощечек
Аватар користувача

З нами з: П'ят січня 21, 2005 14:38
Повідомлень: 1276
Звідки: Киев
ну вот и логическое завершение опроса, вышедшее вчера в печать. как гриццо - наслаждайтесь!... :D
надеюсь читабельно... :roll:


Вкладення:
Опис файлу: дывааа...
22-23_2.jpg
22-23_2.jpg [ 174.21 Кіб | Переглянуто 8680 разів ]
Опис файлу: адыыын...
22-23_1.jpg
22-23_1.jpg [ 171.56 Кіб | Переглянуто 8680 разів ]

_________________
ну кто сказал, что моя фигура далека от идеала? это убогий идеал далёк от моей фигуры!
Догори
 Тема повідомлення:
ПовідомленняДодано: Вів квітня 03, 2007 10:26 
Офлайн
Повелитель Реп
Аватар користувача

З нами з: Суб серпня 21, 2004 10:52
Повідомлень: 688
Звідки: Москва, Путилково
Неа, нечитабельно...

_________________
Воистину печальны времена, когда грубияны говорят старушкам "Репа!"...


Догори
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему  Відповісти  [ 21 повідомлення ]  На сторінку 1 2 Далі

Часовий пояс UTC+02:00


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Перейти: