Форуми на КОМІКС.com.ua
https://forum.comics.com.ua/

Чуб!
https://forum.comics.com.ua/viewtopic.php?t=5784
Сторінка 2 з 18

Автор:  Алежон [ Сер серпня 10, 2011 23:15 ]
Тема повідомлення: 

серьезная работа.похвально

Автор:  типавася [ Чет серпня 11, 2011 11:39 ]
Тема повідомлення: 

8) крутецкие малюнки о
билие деталек очень нра

Автор:  KomSa [ П'ят серпня 12, 2011 3:49 ]
Тема повідомлення:  Туто

Дякую за кометарі. the_XV просив зробити тутор однієї сторінки з короткими коментарями... Шось таке у мене висить тут:
http://goo.gl/Pm0jZ
http://komsaga.blogspot.com/2011/05/blog-post.html
Став писати до цього коментарі, але трохи понесло і написав таке, може кому згодиться:

Про сценарій
Я б не починав малювати історію не маючи сценарію. Хотілося зробити щось нове, але з "мамаївською" тематикою. Сісти на диван та мєчтая о красотє щось почати крапать було якось не зручно, тому я писав сценарій у транспорті по дорозі на роботу, використовуючи смартфон.
Обрав загальнолюдську проблему, що на той час найбільш мене хвилювала, вибрав найцікавішого для мене персонажа, помістив його у трошки незвичну середу (Котляревській форева!) і вперед.
Щоб сценарій був на щось схожий краще ознайомитись спочатку зі спеціальною літературою, наприклад "Как хороший сценарий сделать великим" Лінди Сегер.

Цей уривок для сьомої сторінки

Зображення

Другий етапом було визначення формату. Я обрав книжковий формат, зважаючи на його популярність у Франції та інших європах. За стандартом у BD-книзі має бути 46 або 54 сторінки, от же вийшло, що моя історія ділиться на три частини.
Довелося підрихтувати події між частинами, адже кожен том повинен мати певне закінчення.

Про розкадровку
Накидав дуже черновий макет усієї історії по розворотах.

Зображення

Зображення

При цьому я намагався "кіно-монтажно" вписувати події, щоб несподівані повороти сюжету містилися на настуній сторінці і їх не можна було побачити боковим зором. Чомусь мені здається що у коміксі повинен бути елемент сюрпризу як у кіно.

Про малювання
Я обрав "живописний" стиль, бо на таке більш набита рука. Контури олівцем через "козу", колор--фотошопом.
Для часто уживаної в історії техніки/архітектури роблю 3D-моделі

Зображення

Потім обводжу контури вручну, бо рендер на мій смак виглядає не дуже.

Зображення

Основні для мене етапи живопісанія:
Палітра для заливки

Зображення

Заливка

Зображення

Визначення "світлого на темному". Світлотінь і таке інше.

Зображення

Трохи текстури-гамнєца

Зображення

Рефлекси

Зображення

Надання плановості-- "пригасити зади"

Зображення

Ефекти--сяйво, вихлопи, полум'я тощо.

Зображення

І найголовніше(!):

Зображення

Якось так. Тут мало нового, але, сподіваюсь допоможе.

Автор:  Twisted Roar [ П'ят серпня 12, 2011 7:49 ]
Тема повідомлення: 

:lol:
Останнє повеселило =)

Автор:  mister X [ П'ят серпня 12, 2011 10:43 ]
Тема повідомлення: 

Молодець!

José Ladrönn

Автор:  the_XV [ П'ят серпня 12, 2011 11:24 ]
Тема повідомлення: 

последнее-шик)
большое спасибо.сохранил всё на хард.вопрос такой: тобишь контур делаешь вручную карандашом?если да-то как всё это сканируется,чтоб не оставалось грязи и белых пикселей?я пробовал несколько раз.хотелось контур карандашный.получалась одна грязь и невозможно было такое красить

Автор:  KomSa [ П'ят серпня 12, 2011 15:41 ]
Тема повідомлення:  Контури

Дякую усім!
Цитата:
mister X:
Молодець!

José Ladrönn…
А шо José Ladrönn? Радите як взірець?

Цитата:
последнее-шик)
большое спасибо.сохранил всё на хард.вопрос такой: тобишь контур делаешь вручную карандашом?если да-то как всё это сканируется,чтоб не оставалось грязи и белых пикселей?я пробовал несколько раз.хотелось контур карандашный.получалась одна грязь и невозможно было такое красить
Зробити олівцем контури для зативки Paint Bucket Tool-ом проблематично. Законтрастити можна позбувшись грязючки на тлі, але контур буде з провалами на кінцях ліній, втрачаеться сенс олівця, для цього є перо чи пензель.

Звичайний папір для принтера, фактура мілка, малюнок мусить бути досить чистим.

Зображення

Потім курвами узагальнити тональність (фактура на тлі залишається ледь помітною)

Зображення

Потім layer з контуром переводимо у режим Linear Burn і під ним фарбуємо. Чим темніший колір під контуром--тим контур контрастніший. Фактура залишається, це додає живості.

Зображення

Автор:  KomSa [ Пон серпня 15, 2011 17:49 ]
Тема повідомлення:  воркінпрогрес сторінка 28

Хряків Рилович Свинопапка засідає у купальнях. (верхній кадр 28-ї сторінки)

Вкладення:
st028_wip.jpg
st028_wip.jpg [ 200.7 Кіб | Переглянуто 6579 разів ]

Автор:  МЭН [ Пон серпня 15, 2011 20:32 ]
Тема повідомлення: 

смачно изображенно.Уверен что пятаки у слуг не только декор,они(пятачки на резинках)на самом деле закумуфлированные противогазы.Так как бульбы в джакузи свин сам пузыряет,от удовольствия. :)

Автор:  Octane [ Сер серпня 17, 2011 9:50 ]
Тема повідомлення: 

Одна из немногих достойных работ на этом форуме, причем не только техникой, но и персонажами.
А этот Свин - он кто? Местный олигарх?

Автор:  KomSa [ П'ят серпня 19, 2011 18:27 ]
Тема повідомлення: 

Дякую усім!
Цитата:
А этот Свин - он кто? Местный олигарх?
Ну это что-то вроде собирательного образа правителя с олигархо-нероно-гитлеровским уклоном.
http://forum.comics.com.ua/viewtopic.ph ... 204#112204

Автор:  KomSa [ Нед серпня 21, 2011 0:52 ]
Тема повідомлення:  30

Тридцята у прогресі.

Вкладення:
st030_WIP.jpg
st030_WIP.jpg [ 162.04 Кіб | Переглянуто 6432 разів ]

Автор:  Twisted Roar [ Нед серпня 21, 2011 10:03 ]
Тема повідомлення: 

Хвилююче! :)

Автор:  Texic [ Нед серпня 21, 2011 10:46 ]
Тема повідомлення: 

Не в обиду поистине одарённому автору, считаю кадры "неискось" дурным тоном и безвкусицей. За редким исключением в моментах особого напряжения.
Ибо здесь, на полосе я вижу лишь ломанную структуру постановки. А это, как ни странно, портит впечатление.

Автор:  Twisted Roar [ Нед серпня 21, 2011 10:57 ]
Тема повідомлення: 

Цитата:
Ибо здесь, на полосе я вижу лишь...
Я так розумію, що три кадри мають таку структуру як такі, що наголошують, що їх можна дивитися у довільному порядку.

+ не знаходжу таке "бєзвкусіцей"

Сторінка 2 з 18 Часовий пояс UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/